HTML

Csaszi's blog

Itt nyomon kovetheted azt, hogy mikent is allja meg a helyet egy magam fajta embör a "nyugaton" :)

Friss topikok

  • bükiadri: Szia! Jóvolt olvasni, hogy azért jól érezted magad velünk:)és ezek szerint kicsit hiányoztunk az ... (2009.08.31. 00:19) Utolso bejegyzes
  • elde - the original: A jelenlettemmel mergezenem egy kcisit ezt a vidamsagtol beparasult legkort. Peti, menj haza, igya... (2009.08.20. 03:40) 12 nap:)
  • Lajooosh!: Baszki Peti, a végére már legalább egy kis light petting lehetett volna, vagy egy jó kis DP Carlos... (2009.08.17. 13:17) Drama 2.0
  • Lajooosh!: Hmm, végre, megértük, h Peti is kategorizáljon...:S:S Hopp, vagyis nem mi, hanem az élet volt az,... (2009.08.17. 13:09) Nemzetekrol
  • Lajooosh!: Látom azért rajtad van a "szép volt, jó volt, de qrvára elég is volt érzés"... így van rendjén, ki... (2009.08.17. 12:50) Utolso 3 het ...

2009.06.06. 15:07 Orden

Kimozdulas

Szasztok:)

Tegnap vegre lehetosege vol a bandanak kimenni vasarolni, meg kicsit szorakozni, tehat vacsora utan fogtunk 3 vant es megindultunk a walmartba majd pedig egy ir pubba vhol north conway kornyeken, ami mar new hempshire allamban van, vegre lathattam hogy milyen kornyeken is vagyok, mindenhol fenyvesek es hegyek veszik korbe ezt a teruletet, elegge szep:) Balazsnak> Az a sapi amit multkor mutattal, a new england petriots a walmartban 14 dolcsi:) egyebkent ha vkinek kell vmi elektronikai kutyu akkor szoljon ha jol lattam akkor egy ipod 15 vagy mennyi dollar, ami azert elegge kiraly ar, de lehet hogy elneztem vmit, mindenesetre fenykepezogepek  is iszonyat olcsoak sztem meg nahh minden elektronika. A walmartban vegre megvehettem a pda toltomet, szoval mostantol legalabb zenet tudok hallgatni:) Adatkabelt viszont nem talaltam szoval a kepeket meg mindig nem tudom megosztani.. majd korbejarom a campet, csak van vkinek egy hulye adatkabele.

Walmart utan elmasztunk a mar emlitett ir pubba, jo dragak ott a sorok de kiralyul ereztuk magunkat, egyfolytaban pozoltunk a fenykepekhez:) nagyon kiraly hely volt, raadasul susie fonokassyonyunk tesoja elozenezett egy gitarral a kezeben, meg kozben beatboxolt vagy mi, jol tolta a gyerek mindenesetre. 2-3 ora iszogatas meg hulyules utan viszont sajna haza kellett indulni hiszen a tarsasag naggya masnap reggel meloznia kellett, nekem mazlim van, delig szabad vagyok:)

Ennyi emlitesre melto dolog tortent az elmult napokban, majd irok amint van vmi tortenes, sziasztok

 

PM.: Lanyok akik jonnek ide, az usabol probaljatok majd meg becsempeszni nemi sort vagy egyeb alkoholt:) kifogytak a municiok, bar a tegnapi walmart kicsit segitett a helyzeten:) new york utan egyebkent tul sok lehetosegetek nem lesz vasarolni... de az international hostel, ahol megszaltok eleg fasza helyen van, egybol szemben pl van egy kiraly grocery :) jo lepukkant koszos szar, a legjobb az ha a broadwayen vasaroltok, ami ugy nez ki hogy az amsterdam avenueval parhuzamos ut nyugati iranyba, ha kileptek a hostel ajtajan akkor egyenesen elore, majd asszem a 103 utca es a broadway sarkan van egy fasza bolt:) ha nem a sarkon akkor egy kopesre a saroktol a broadwayen

PM2 ha nem hoztok sort akkor kizarunk titeket a szobatokbol:))))) ungarise palinka sem hulye otlet ha vki esetleg gondolkozik rajta:)

jok legyetek, jo utat :)

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csasziwyo.blog.hu/api/trackback/id/tr831167464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorenin 2009.06.06. 15:19:14

Akkor én kérnék egy rózsaszín laptopot, és még egy citromsárgát is, de ez virágmintás is legyen ám! Szeretnék még egy kék vibrátort is - remélem ez is műszaki kütyünek számít! És persze ha olcsóbb mint $5, akkor egy pirosat is....
Aztán kellene még egy kenyérpirító, és egy melegszendósütő. Egy elektromos sörnyitó is jó lenne - bár nem tudom az milyen, és van e - de nagyon jól jönne amikor itt vagy! :)
És egy káromkodó mérleget is hozhatsz, hogy jól leszidjon hogy már megint nem fogytam! Ebből szerintem vegyél magadnak is!
Szijjjja, naon szejet... :o) Jó legyél!

Orden 2009.06.06. 15:34:45

Bahh, laptop mondjuk megoldhato meg a vibrator.. a tobbiert nem vallalok felelosseget:) Egyebkent tenyeg durva, most nezegettem hogy pl egy pda kozott van 300 dolcsi kulonbseg.. az azert mar nem semmi.. csak nemtom hogyan hasznalom magyarorszagon az amerikai garanciat.. :)

bükiadri 2009.06.06. 19:55:34

Hi!
Pia hiányban szenvedtek, talán tudjuk orvosolni a problémát:)De mégis hány szomjas szájnak kellene csempészni?
Amúgy ha kizártok minket a szobánkból, akkor alszunk a tiétekben:)szóval ettől nem ijedünk meg, próbálkozzatok mással!:D
Ciao!

Orden 2009.06.06. 23:30:18

Az en szobamban tul sokan ugyan nem fernetek el:) mivel 2 szemelyes es az egyik agyat leofglalja a mexikoi...:) egyebkent kb 10en leszunk ez a latino - magyar koalicio..Egyebkent maganakcioba kezdtem veletek kapcsolatban, remelem felreertes nem lesz belole mert kicsit vekony a jeg amin lavirozok:) Majd mindenesetre elmondom hogy miben mesterkedtem - mesterkedem amikor megjottetek:)

Apropo egy tipp, vegyetek new yorkban vagy vhol bug repelentet.. az en 2 karomon tobb mint 30 csipes van....:)

bükiadri 2009.06.07. 17:26:28

Alszunk a padlón vagy úriember lévét Te átadod az ágyad:)
Magánakció?Kezdek félni!Mindenben benne vagyok csak énekelni ne kelljen!!!!!:)Szerintem a csajok is mindenre kaphatók, ők talán még éneklésre is!Köszi a szúnyogriasztós tippet:)Tényleg Neked nincs valamire szükséged,mert akkor viszünk?!

Orden 2009.06.07. 23:25:25

En most megvagyok egyenlore, bogarriaszto meg sor hianyaban szenvedek mindossze:) De ezeket majd megveszem a kovetkezo kimozdulasnal ami nemtom mikor lesz..., de addig kunyeralok:)

Lajooosh! 2009.07.23. 10:21:42

Hehe, Wall-mart, csak vigyázni, mert könnyen átveheti az uralmat...
Mónibazzeg, minek neked eccerre 2 vibri?? Azt még értem, h Balu mellé egy elfér még simán, de kettő, rég láttalak, jóóól megváltoztál! :D:D:D

Nekem mondjuk elkélne egy jó kis beépíthető elektromos tűzhely, de csak, ha a hátadon úsztatod át az óceánon..;)

Asszem ennek az éjszakának a képeit láttam iwiw-en, fasza hely, jó hangulat, kell még más...persze, ha még beat-box is volt, de gitárral?? Na, azt azért meghallgattam volna!
süti beállítások módosítása